2015. augusztus 29., szombat

Too Much Information TAG - Ismerj meg jobban!

Üdvözlök mindenkit!
Eljött hát az idő, megcsinálom életem első TAG bejegyzését, ami nem más, mint a TMI TAG! Szeretnék kicsit lazítani a bejegyzéseim hangulatán, és így egy kicsit jobban megismerhettek engem is.



1. Mi van rajtad éppen?
Pizsi. Délután kettőkor, igen. A világ legkényelmesebb szerelése, és tökéletes a blogoláshoz.^^ 



2.Voltál már szerelmes?
Jelenleg is az vagyok, szerencsére nem viszonzatlanul. Lassan egy éve élek boldog párkapcsolatban.



3. Volt már borzalmas, szomorú szakításban részed?
Szerencsére nem. Ez az első alkalom, hogy igazán szerelmesnek érzem magam.:)

4. Milyen magas vagy?
A koromhoz képest ijesztően kicsi vagyok, mindössze 160 centis magassággal.

5. Hány kiló vagy?
Nem szoktam nagyon méregetni magam, de amikor utoljára mértem, 48 kiló voltam._. Hát, nem foglalok túl sok helyet.

6. Vannak tetoválásaid? 
Sajnos nincsenek, de mindenképpen szeretnék majd valami számomra fontos szimbólumot magamra varratni.


7. Vannak piercingjeid?
Nincsenek, nem is szeretnék. Még fülbevalóm sincs. Soha nem volt kilyukasztva a fülem.

8. OTP (kedvenc pár)
Őszintén szólva ez egy elég furcsa kérdés nekem, számomra nincs olyan, hogy kedvenc pár. Nem vagyok túlzottan a romantikus könyvek, filmek híve, ezért nem tudok ilyet említeni.:|

9. Kedvenc sorozat?
Nagyon szeretem a horrort, ezért az American Horror Story összes évadja, valamint a The Walking Dead. Brony vagyok emellett, és szeretek animéket is nézni, ezen belül a Gugure! Kukkuri-san a kedvencem.


10. Kedvenc együttes?
Nem kérdés, hogy a Linkin Park. Az életem meghatározó pontjaihoz fűződnek a zenéik, és minden nap hallgatom. Rajongok értük, egyszerűen imádom. T-T

11. Van valami, amit hiányolsz?
Az iskolai rutin. Maga az iskolaidő. Alig várom már, hogy újra kellemes, nyugodt hétköznapjaimat élhessem.:) 

12. Kedvenc (zene) szám?



A legszebb emlék fűz hozzá.:)

13. Hány éves vagy?
Ezt nem szeretném megosztani, maradjunk annyiban, hogy tizenéves vagyok.:) 

14. Mi a csillagjegyed?
Nyilas.

15. Milyen tulajdonságot keresel a partneredben?
Egyszer valaki azt mondta nekem, hogy azzal legyél együtt, aki ugyan azon a dolgokon nevet, amiken te. Én ezzel az emberrel vagyok.:) 



16. Kedvenc idézet?
Nincs ilyenem. Pedig sok könyvet olvasok, és annál több filmet nézek, de nincs, ami megfogott volna. T-T

17. Kedvenc színész?
Tom Cruise, Ashton Kutcher, és Johnny Depp. Utóbbit Tim Burton fantasztikus filmjeiben imádom viszontlátni. 


18. Kedvenc szín?
Kék, és fekete. Nemrégen kaptam ajándéka két szép kék körömlakot. Imádom őket!

19. Hangos, vagy lágy zene?
A zene sosem lehet elég hangos.

20. Hová mész, ha szomorú vagy?
A pihe-puha babzsákfotelembe egy kakaóval vagy teával, és egy könyvvel. Ha személyről van szó, a legjobb barátaimhoz, vagy a páromhoz.

21. Mennyi ideig szoktál zuhanyozni?
Én inkább egy kád forró vízben ázom napi több órát, nem zuhanyzom. Olvasni szoktam egy forró habfürdőben, fantasztikus egy hosszú sulinap után.:)

22. Mennyi idő alatt készülsz el reggelente?
Másfél óra. De ezer évnek tűnik, mire kimászom az ágyból.

23. Verekedtél valaha?
Csak viccből.

24. Mi az, ami felizgat?
Ha mélyen a szemembe néz.

25. Mi az, ami lehangol?
Ha hiányzik valaki, aki fontos nekem. A régen látott barátok, vagy a szerelmem.

26. Miért csatlakoztál a bloggerekhez?
Kellett egy hely, ahol kiadhatok magamból mindent, ami inspirál, önbizalmat ad, és felépít. Ez számomra az írás. 

27. Mitől félsz? 
Az eséstől. Az összes régi balesetem valamiféle esés, ezért ettől mániákusan félek. A magánytól is rettegek, attól, hogy nem marad egyszer senkim.


28. Min sírtál utoljára?
Egy zenén, ami mindig meghat. 

29. Legutoljára mikor mondtad valakinek, "szeretlek"?
Pontosan két és fél órával ezelőtt.

30. Mi a bloggerneved jelentése?
Fórumokon, oldalakon különböző változatait használom a névnek. A Quinn Linette egy jól csengő, általam összerakott név, ami itt-ott néha Quinnlinette B., néha quinnlanette, mindig ami éppen passzol oda, ahol használom.

31. Mi az utolsó könyv, amit olvastál?
Egy jó kis brutális, vámpíros könyv volt, a Hívj be! 


32. Milyen könyvet olvasol éppen?
 Imádom a zombikat, ezért belekezdtem John Ajvide Lindqvist-től az Élőhalottak! Hogyan bánjunk velük? című mászkáló hullákkal teli könyvébe. Imádom! Ennek az írónak a műve a Hívj be!, amibe szintén szerelmes vagyok.

33. Legutolsó sorozat, amit láttál?
A Fear the walking dead első epizódja. Az utolsó, amit befejeztem, az a Walking Dead volt, várom a folytatást. :3

34. Legutolsó ember, akivel beszéltél?
Az egyik legjobb barátnőmet faggattam ki egy táborról. 

35. Milyen a kapcsolatod azzal, akivel a legutóbb SMS-eztél?
A páromnak küldtem utoljára ilyen üzenetet.

36. Mi a kedvenc ételed?
A pizza. Minden féle, minden mennyiségben. Bármennyit tudok enni, bármikor. 


37. Hová mennél el legszívesebben? 
Hawaii, vagy bármelyik trópusi sziget. Gyönyörűnek találom őket, remélem egyszer eljutok egyre.^^

38. Hol voltál utoljára?
Tegnap egy nagyon klassz pizzázóban. Ha ez nem elég izgalmas, akkor egy hónapja a kedvenc tavamon kempingezni.

39. Bele vagy zúgva valakibe?
Teljes mértékben. :)

40. Legutóbb kit pusziltál / csókoltál meg?
A páromat.

41. Legutóbb mikor bántottak meg?
Pár héttel ezelőtt, egy vita során.

42. Kedvenc édességed?
Gumicukor! Gumicukor gumicukorral. 

43. Milyen hangszeren játszol?
Semmilyenen. (sajnos)

44. Kedvenc ékszered?
Kettő van, Egy kulcs egy láncon, ami egy lakatot nyit, valamint egy kötött, kék karkötő.

45. Mit sportoltál legutóbb?
Tegnap délután levezettem a feszültséget, és kosaraztam.


46. Mi volt a legutolsó dal, amit énekeltél?
A Lawsontól a Taking over me. 

47. Kedvenc pasizós/csajozós szöveged?
Nem vagyok híve annak, hogy ilyen szövegekkel szedjünk fel valakit, ezért ilyen nincs. Inkább a bókok, és szelíd kedvesség híve vagyok.

48. Használtad valaha?
Értelemszerűen semmi ilyen szöveget nem vetettem be senkinél.

49. Utoljára kivel randiztál / találkoztál?
Randizni a barátommal, de találkozni a legjobb barátnőmmel pár hete.

50. Szerinted kinek kéne még megcsinálnia ezt a TAG-et?


A TAGet Miminél láttam először. Tekintsétek meg a válaszait ITT! 

Remélem tetszett ez a bejegyzés!
Ha van még kérdésed, tedd fel kommentben, vagy chaten!
Ha szeretnél még TAGet, pipálj!

QuinnLinette




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése